Search This Blog

Ragam Pertandingan Nasyid Inter-UNITAR 2007

Assalamualaikum wbt salam membuka bicara. Alhamdulillah berakhir sudah Pertandingan Nasyid Inter-UNITAR 2007. Terima kasih diucapkan kepada hadirin hadirat yang sudi meluangkan masa memeriahkan pertandingan ini.

Tidak lupa juga kepada HEP dan wakil-wakil dari setiap cawangan UNITAR yang sudi menyertai pertandingan ini. Kami di sini mengucapan ribuan berterima kasih. Tanpa anda, tiada nada di dalam pertandingan ini.

Di sini disertakan sedikit gambar untuk tatapan mereka yang tidak kesampaian menyaksikan pertandingan ini. Diharap tradisi ini dapat diteruskan dimasa hadapan. Semoga apa yang diimpikan dan diharapkan akan tercapai dari program seperti ini, Insya'lah

Ragam peserta sebelum memulakan persembahan

Barisan Juri-juri yang dijemput khas untuk menjayakan Pertandingan Nasyid Inter-UNITAR 2007.

Pesembahan wakil dari pelajar-pelajar tajaan felda UNITAR Kelana Jaya. Pertama kali menyertai pertandingan seperti ini.

Suara mendayu dan mengasikan dari putera-putera penegak panji mewakili UNITAR Alor Star. Mereka menurunkan peserta tahun lepas yang telah berjaya mengondol Anugerah Juara. Mereka juga merupakan wakil UNITAR untuk pertandingan nasyid antara IPT Malaysia

Tidak ketingalan puteri-puteri yang menunjukan persembahan mantap dan bertenaga mewakili UNITAR Kota Bahru. Baru pertama kali menyertai pertandingan ini.

Pesembahan peserta dari UNITAR Kelana Jaya. Muka baru yang bakal mengantikan muka-muka lama didalam arena nasyid UNITAR

Gambar kenang-kenangan AJK program bersama artis nasyid jemputan Castury

0 komen wawasan:

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top